Dengan penampilan yang elegan, Mona Vie adalah sama menarik seperti KELAZATANNYA.

Menawarkan campuran hebat buah-buahan eksotik dari seluruh dunia, MonaVie secara sinergi menggabungkan alam semula jadi dan sains untuk memberikan rasa yang segar daripada kebaikan Amazon kepada anda. MonaVie adalah campuran penuh rasa bagi beri açai Brazil—salah satu daripada pemilikan anugerah semula jadi—dan 18 buah-buahan lain yang menyelerakan. Produk MonaVie adalah pilihan yang bijak untuk mereka yang mempunyai gaya hidup yang sibuk dan ingin menambah kepelbagaian buah-buahan berwarna-warni kepada pemakanan harian mereka. Nikmati produk MonaVie hari ini!

Thursday, October 20, 2011

MONAVIE PULSE- Red Bottle



Nikmati cara yang mudah dan senang untuk membantu memenuhi sebahagian dari keperluan tubuh anda. MonaVie Pulse™ mempunyai ciri yang lazat hasil gabungan adunan 19 buah-buahan, termasuk, açai berry Brazil dan sterol tumbuh tumbuhan. Nikmatilah kebaikan dan kelazatan MonaVie Pulse.
  • Membantu anda mengawal kesejahteraan hidup dengan memberikan keperluan khasiat penting yang di perlukan oleh tubuh anda.
  • Direka untuk penyerapan yang mudah.
  • Tambahan yang menyegarkan kepada variasi kesimbangan diet anda, yang merupakan bahagian yang penting daripada gaya hidup yang sehat.
  • Khasiat Açai Berry dikekalkan dengan teknik Pengeringan-Beku.

No comments:

Post a Comment

Corat Coret